Termeni și Condiții.
1.Acceptul
Site-ul www.hotelcupidonsaturn.ro este proprietate a SC HOTEL CUPIDON SRL, cu sediul în Satrun, Mangalia, CUI RO7814553, J13/4211/2008. SC HOTEL CUPIDON SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui site, precum și Termenii și condițiile de utilizare, fară a fi nevoie de o notificare prealabilă.
Accesul, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.hotelcupidonsaturn.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe.
2.Conținutul
Este interzisă folosirea oricărui text, imagine sau material din acest site fară acordul scris al SC HOTEL CUPIDON S.R.L., toate acestea fiind protejate potrivit prevederilor legii dreptului de autor. In cazul obținerii permisiunii de utilizare , persoana care utilizează materialele trebuie să respecte în tot, cu titlu permanent, Regulamentul.
3.Rezervări
Pentru rezervării puteți folosi platforma disponibilă pe site, sau e-mail: rezervari@hotelcupidonsaturn.ro. Pentru informatii puteți contacta serviciul rezervări prin telefon: +40 241 751 168 , +40 770 771 352.
Puteți utiliza sistemul de rezervări online pentru a verifica disponibilitatea camerelor. Tarifele afișate includ TVA.
Vă vom contacta pentru a confirma cererile de rezervare efectuate online.
Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări. Pentru a anula o rezervare cu avans achitat trebuie trimisa o cerere scrisa datata si semnata pe adresa de email rezervari@hotelcupidonsaturn.ro .
4.Tarife
In cazul ofertei generale dar și a ofertelor speciale, vor fi respectate condițiile de rezervare, plată, anulare, penalizare, specificate în confirmarea de rezervare.
Pentru ca rezervarea să rămână valabilă, trebuie să respectați termenele referitoare la plata avansului. Neachitarea facturii proforme în termenele prevăzute duce automat la anularea rezervării.
Nu se rambursează anularea sau modificarea rezervării. In caz de anulare indiferent de motiv, sau neprezentare, avansul deja încasat nu se returnează, fiind reținut cu titlu de penalități. Ulterior achitării facturii de avans, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului. Nu se acceptă modificări ale serviciilor deja comandate.
In cazul în care turistul își micșorează perioada de ședere în hotel, în timpul sejurului, se va achita întregul sejur comandat inițial.
In caz de neprezentare, camera va fi reținută doar pentru prima noapte de cazare, fiind anulată după această perioadă, fără un anunț prealabil. Rezervările sunt garantate până la ora 20.00 a zilei sosirii. Puteți anunța posibilă întârziere la numarul de telefon: +40 241 751 168
In cadrul fiecărei oferte există condiții specifice care le completează pe cele de mai sus.
Ofertele sunt valabile în limita locurilor disponibile.
Ofertă generală Ultra All-Inclusiv pentru sezonul 2024
In momentul rezervarii Clientul isi exprima consintamantul cu privire la tariful afisat, conditiile si termenii rezervarii cat si a serviciilor turistice. Orice solicitare de modificare ulterioara trebuie facuta in scris.
Condiții de aplicare ofertă:
Serviciile de cazare se achiziționează împreună cu serviciile de masă.
Oferta este valabilă până la data de 31.12.2023.
Prețurile sunt exprimate in lei și includ TVA.
Sejur minim 2 nopți de cazare.
Nu se oferă servicii în regim single. In cazul în care componența unei camere este formată din un adult și unul sau mai mulți copii, copilul cel mai mare va fi considerat al doilea adult în cameră și nu va plăti costuri suplimentare.
Plată și condiții de anulare
Pentru confirmarea rezervării dumneavoastră plata serviciilor trebuie să fie făcută în două tranșe.
Prima tranșă: 20% din valoarea sejurului trebuie achitată in termen de 2 zile lucratoare de la efectuarea rezervarii.
A doua tranșă: 80% la Check-in
Neachitarea avansului în termenele prevăzute anterior duce automat la anularea rezervării.
In caz de forta majora, conform art. 1351 din noul cod civil (razboi, cutremur de intensitate mare, stare de urgenta) care opreste capacitatea de prestare sau efectuare a sejurului, clientul poate opta pentru restituirea sumelor achitate sau pentru reprogramarea sejurului. In cazul platilor prin voucher card sau tichete de vacanta, sejururile se vor reprograma. In caz de restituire se va comisiona turistul cu suma de 50 lei pentru costurile asociate rezervarii.
In caz de renuntare inainte sau in timpul sejurului sau in cazul in care se aduc modificari sejurului din motive care nu tin de forta majora conform legii, nu se vor restitui sumele achitate in avans, partial sau integral.
Prin exceptie, in caz de renuntare cu 15 zile inainte de inceperea sejurului din motive care nu tin de forta majora conform legii, dar cauzate de spitalizarea sau decesul uni membru al familiei de gradul I sau incapacitatea de deplasare datorata unui ordin de munca care restrictioneaza efectuarea concediului pentru sectorul de stat in perioada declararii starii de urgenta sau alerta, clientul poate opta pentru restituirea sumelor achitate sau reprogramarea sejurului. In cazul platilor prin voucher card sau tichete de vacanta, sejururile se vor reprograma. In caz de restituire se va comisiona turistul cu suma de 50 lei pentru costurile asociate rezervarii. Clientul trebuie sa furnizeze actele doveditoare circumstantelor descrise mai sus, iar actul doveditor trebuie sa fie datat ulterior efectuarii rezervarii sau a ultimei modificari aduse acesteia, dupa caz. Aceasta exceptie nu se aplica rezervarilor la care s-au adus modificari titularilor initiali. In aceleasi circumstante, in cazul in care se renunta cu mai putin de 15 zile inainte de inceperea sejurului, dar cu 2 zile inainte de check-in, daca s-a achitat mai mult de 20% din valoarea sejurului, clientului i se vor restitui sumele care depasesc avansul de 20%. Nu se vor restitui sumele achitate prin voucher card sau tichete de vacanta. Clientul poate opta pentru reprogramarea sejurului.
In cazul in care s-a achitat o suma mai mare din valoarea serviciilor turistice decat avansul de 20% si turistul doreste anularea rezervarii cu mai mult de 15 zile inainte de inceperea sejurului, diferenta achitata ii va fi restituita turistului, la solicitarea acestuia. Nu se vor restitui sumele achitate prin voucher card sau tichete de vacanta.
In cazul în care s-a beneficiat de servicii turistice și clientul nu a achitat sejurul până la check-out sau a achitat în parte, clientul suportă valoarea sumei restante plus penalizări în valoare de 0,2% pentru fiecare zi de întârziere.
Clientul suportă penalizări în valoare de 0,2% pentru fiecare zi de intârziere și in cazul pagubelor materiale produse și neachitate inainte de check-out.
Pentru plata prin transfer bancar banii trebuie virati în contul RO54 UGBI 0000 4520 1502 1RON , BANCA: GARANTI BANK , DENUMIRE : SC HOTEL CUPIDON SRL , C.I.F.: RO 7814553 . Pe OP trebuie specificat numele turistului, nr rezervare, nr proformă și data sosirii.
După efectuarea plății dovada plății trebuie timisă pe adresa de e mail rezervari@hotelcupidonsaturn.ro.
Pentru plata prin tichete de vacanta, tichetele trebuie trimise prin posta -prioripost sau curier (de preferat cu confirmare de primire) la adresa HOTEL CUPIDON, Aleea Cupidon, Nr. 3, Saturn, Mangalia, 905560.
In cazul achitării prin tichete de vacanta, este obligatoriu ca titularul tichetelor sau a voucher cardului sa fie unul din turistii care beneficiaza de serviciile turistice.
In cazul platilor prin card sau voucher card, turistul trebuie sa prezinte la check-in cardul cu care a efectuat plata.
Pentru plata prin card sau voucher card, turistul va primi un link unde va completa datele necesare.
In decurs de trei zile lucratoare de la virarea sumei veți fi informat de confirmarea rezevării dumneavoastră prin emiterea facturii fiscale. In cazul în care acest lucru nu se va întampla, trebuie sa ne contactați la numerele de telefon, 0770 771352, 0241 751168 sau la adresa de mail rezervari@hotelcupidonsaturn.ro
Conform HCL 283/23.12.2020, se va incasa separat la sosire, taxa de statiune in valoare de 5 lei/adult/zi.
Facilități copii
Capacitate maximă camere:
- Camera Dublă – 2 adulți și 2 copii cu vârsta de până la 18 ani
- Camera Dublă cu balcon – 2 adulți și 2 copii, primul cu vârsta de până la 14 ani si al doilea cu varsta de pana la 3 ani
- Camera Dublă cu balcon și vedere la grădină – 2 adulți și 2 copii cu vârsta de până la 16 ani
- Camera Dublă cu balcon și vedere la mare – 2 adulți și 2 copii cu vârsta de până la 18 ani
Tariful pentru copii le oferă acestora cazarea și masa pe perioada șederii adulților.
- 2 adulți + 1 sau 2 copii între 0 – 3 ani neîmpliniți beneficiază de gratuitate la cazare și masă
- 2 adulți + 1 copil între 3 – 7 ani neîmpliniți achită 70 lei/noapte
- 2 adulți + 1 copil între 7 – 12 ani neîmpliniți achită 110 lei/noapte
- 2 adulți + 1 copil între 12 – 18 ani neîmpliniți achită 150 lei/noapte
- 2 adulți + 2 copii între 3 – 7 ani neîmpliniți achită 140 lei/noapte
- 2 adulți + 2 copii între 7 – 12 ani neîmpliniți achită 220 lei/noapte
- 2 adulți + 2 copii între 12 – 18 ani neîmpliniți achită 300 lei/noapte
- 2 adulți + 1 copil între 3 – 7 ani neîmpliniți și al doilea între 7 – 12 ani neîmpliniți achită 180 lei/noapte
- 2 adulți + 1 copil între 3 – 7 ani neîmpliniți și al doilea între 12 – 18 ani neîmpliniți achită 220 lei/noapte
- 2 adulți + 1 copil între 7 – 12 ani neîmpliniți și al doilea între 12– 18 ani neîmpliniți achită 260 lei/noapte
Cazarea copiilor se va face pe canapeaua din dotarea camerei. Nu sunt disponibile paturi suplimentare.
Nu se poate caza al treilea adult în cameră.
Serviciile vor fi oferite pentru numărul de adulți și copii declarați în rezervare.
Persoanele nedeclarate vor fi încasate la recepție conform tarifului afișat în ziua cazării.
Turiștii sunt obligați să certifice vârsta copiilor printr-un act de identitate la check-in.
Copii trebuie să poarte brățara pe care o primesc în momentul cazării pe toată durata sejurului. Brățara se predă la sfârșitul șederii.
Finalizarea rezervării înseamnă acceptarea tuturor condițiilor menționate mai sus.
5. Cazarea
Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate.
Turiștii sunt obligați să certifice vârsta copiilor printr-un act de identitate la check-in.
Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje până la momentul cazării.
Tipuri de camere:
Camerele Duble sunt dotate cu pat matrimonial, canapea exetensibilă (dimensiune 190x140cm), baie proprie, TV flat screen 81cm, aer condiționat, minibar, access WI-FI internet, uscător de păr, seif, halat de baie și cosmetice hoteliere.
Camerele Duble cu balcon sunt dotate cu pat matrimonial, canapea fixă de 150X70cm, baie proprie, TV flat screen 81cm, aer condiționat, minibar, access WI-FI internet, uscător de păr, seif, halat de baie și cosmetice hoteliere.
Camerele Duble cu balcon si vedere la grădină sunt dotate cu pat matrimonial, canapea extensibilă de 170X130cm, baie proprie, TV flat screen 81cm, aer condiționat, minibar, access WI-FI internet, uscător de păr, seif, halat de baie și cosmetice hoteliere.
Camerele Duble cu vedere la mare sunt dotate cu un pat dublu de 180X200cm , canapea extensibilă 170X130cm, baie proprie, TV flat screen 81cm, aer condiționat, minibar, access WI-FI internet, uscător de păr, seif, halat de baie și cosmetice hoteliere.
Cazarea se face în intervalul orar 13.00 – 18.00, in functie de disponibilitate.
Eliberarea camerelor se face până în ora 12:00. Turiști care nu au efectuat check-out-ul până la ora 12.00 vor achita 50% din valoarea unei nopți de ședere cu masă inclus. Turiștii care nu au efectuat check-out-ul până la ora 16.00 vor achita 100% din valoarea unei nopți de ședere cu masă inclus.
Serviciile de masă impreună cu accesul la piscină si plajă sunt disponibile incepand cu ora 13.00 in ziua sosirii.Turiștii beneficiază de pranz si cină în ziua cazării și de mic dejun în ziua plecării. Cazarea se va face in functie de disponibilitatea camerelor, cel târziu până la ora 18.
Turistii trebuie să poarte brățara pe care o primesc în momentul sosirii pe toată durata sejurului. Brățara se predă la sfârșitul șederii.
Nu este permisă introducerea sau scoaterea din incinta restaurantului și a terasei a mancărurilor, băuturilor sau a veselei. Produsele oferite în sistemul All Inclusive se vor consuma în restaurantul complexului și în zonele desemnate, în perioada șederii. Este interzisă înstrăinarea produselor altor persoane care nu beneficiază de pachet. Nerespectarea acestor reguli duce la anularea serviciilor „All Inclusive”.
Înlocuirea brățării, fără predarea celei deteriorate, atrage un cost suplimentar în valoare de 350 lei/zi.
Eventualele prelungiri sau late check-out se vor anunța la recepție cu cel putin 24 de ore înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
Hotelul își rezervă dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
6.Siguranța
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute, furate în incita hotelului, restaurantelor, barulilor, piscinelor.
Este recomandat ca bunurile de valoare să fie păstrate în seiful de la recepție sau din camere.
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți, personalului hotelier, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotel Cupidon va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Costurile pagubelor vor fi cele aflate în graficul de prețuri aflat la recepție, în mapa camerei, iar în lipsa pozițiilor respective se va aplica prețul stabilit de piață.
Distrugerile efectuate în cameră vor fi suportate de turist conform graficului de inventar prezent în fiecare cameră.Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. Eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de turist.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor deranjează alți clienți sau aduc prejudicii hotelului.
Orice incălcare a uzanțelor hoteliere sau normelor morale și de conviețuire socială, dă dreptul hotelierului să întrerupă contractul/cazarea, fără niciun preaviz. Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant, plajă, acești clienții.
Hotelul poate solicita o garantie de pana la 10% din valoarea sejurului in avans sau la check-in turistului pentru a acoperi potentialele daunele sau pagube aduse hotelului. Garantia se restituie la finalul sejurului
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri sau de a retine garantia depusa, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
- au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;
- au produs degradări sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Mangalia.
Vizitele sunt permise doar in lobby în intervalul orar 9:00 – 20:00. Este interzisă înstrăinarea produselor altor persoane care nu beneficiază de pachet. Nu este permisă oferirea de sezlonguri persoanelor care nu sunt cazate in hotel.
Persoanele nedeclarate și găsite în cameră sau la masă duc la evacuarea tuturor ocupanților camerei și încheierea sejurului sau la achitarea unei penalizări în valoare de 1000 lei, dacă prejudiciul nu a depăsit jumătate din această valoare.
Este interzisă folosirea dispozitivelor electrice de mare consum, astfel în cameră nu este permisă introducerea și folosirea următoarelor echipamente electrice: cafetieră, storcător fructe, fier de călcat, fierbător, cuptor microunde, reșou, orice alt echipament electric care poate provoca scurt-circuit.
Deținerea sau folosirea buteliilor de gaz este strict interzis.
Folosirea aparaturii interzise în cameră duce la evacuarea imediată din hotel.
Pentru orice ajutor legat de alimentația copiilor vă puteți adresa bucatăriei și barului.
Fumatul nu este permis în camere. Taxa de igienizare a camerei este de 300 lei.
7.Regulament intern
In cadrul Restaurantului Cupidon, masa este servită în sistem bufet, preparatele având specific romanesc si european.
Preparatele includ: supe și ciorbe, aperitive, preparate la grătar și cuptor, pește, garnituri, salate, preparate din legume, paste, pizza, fructe, torturi, prăjituri, placinte, clatite, inghetata.
Program:
Mic dejun 07:30 – 10:00, Mic dejun întârziat 10:00 – 11:00, Gustare 11:00 – 12:00, Prânz 12:30 – 15:00, Prânz prelungit 15:00 – 16:00, Gustare 16:00 – 18:30, Cina 18:30 – 20:00, Cina prelungita 20:00 – 21:00
Bauturile alcoolice si non-alcoolice includ: bere, selecție de vinuri din diferite podgorii, limonada, sucuri, bauturi racoritoare, cafea, ceai, ciocolata calda, apă plată si minerală.
Acestea sunt disponibile intre orele 07.30-22.00.
Nu este permisă introducerea sau scoarerea din incinta restaurantului și a terasei a mancărurilor, băuturilor sau a veselei. Produsele oferite se vor consuma în restaurantul complexului si pe terasa.
Turiștii beneficiază de pranz si cină în ziua cazării și de mic dejun în ziua plecării.
Lounge barul
Barul este deschis 24/7
Băuturile alcoolice sunt disponibile si se servesc intre orele 9:00 – 22:00
Aici se servesc: cocktailuri, longdrinkuri, băuturi aperitive și spirtoase de import și autohtone (lichior, vermut, bitter, rom, coqnac, vodka, whiskey, gin), bere, vin, vin spumant, băuturi răcoritoare, sucuri, cafea, ceai, ciocolata caldă, apă plată și carbogazoasa.
Produsele sunt oferite pentru a fi consumate in lounge, pe terasă cât și în zona piscinei.
Este interzisă înstrăinarea produselor catre alte persoane care nu beneficiază de pachet. Nerespectarea acestor reguli duce la anularea serviciilor „All Inclusive”.
Hotelul își rezervă dreptul de a decide asupra sortimentelor de băuturi și alimente pe care le va oferi turiștilor.
Accesul cu animale de companie nu este permis.
Parcarea autovehiculelor clienților hotelului este pusă la dispoziție în limita locurilor disponibile. Nu se percepe taxă, nu se rezervă și nici nu se asigură locuri de parcare. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Accesul la piscina hotelului este gratuit pentru clienții hotelului in intervalul orar 09.00 – 19.00. Nu se poate face rezervare de șezlong. Șezlongurile sunt gratuite și oferite în limita disponibilității.
In pachetul All-Inclusive sunt incluse șezlonguri pe plaja pentru fiecare camera. Fiecare persoana de peste 7 ani beneficiaza de un sezlong. Nu se poate face rezervare de șezlong. Șezlongurile sunt gratuite și oferite în limita disponibilității.
Prosoapele lasate pe sezlonguri la psicina sau plaja cat si pe scaunele din restaurant sau terasa vor fi ridicate dupa 30 minute in cazul in care detinatorul prosopului nu este prezent.
8.Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
Datele cu caracter personal nu se stochează pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru realizarea scopurilor în care au fost colectate.
Se iau măsurile necesare pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat.
Societatea noastră se obligă să nu furnizeze, direct sau indirect, aceste date unei terte persoane, în afară de exceptiile reglementate și prevăzute de lege.
Datele personale ale utilizatorilor se stochează într-o bază de date, protejată cu user și parolă.
Orice incercare de accesare a datelor personale ale utilizatorilor site-ului constituie infracțiune și se pedepsește ca atare.
9.Litigii
Drepturile și obligațiile utilizatorilor site-ului, prevazute în Termeni și Condiții, sunt guvernate de legea română în vigoare. Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii și Condițiile acestui site va fi soluționat mai întâi pe cale amiabilă. In cazul în care nu se va ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța de judecată competentă.
10.Clauze finale:
Acest regulament poate suferi modificări fără o notificare prealabilă.
Nerespectarea regulamentului hotelului duce la refuzarea prestării de servicii către clientul în cauză.
Se consideră că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.